Στις μέρες μας, ένα ευρύ φάσμα των καθημερινών μας δραστηριοτήτων γίνεται πλέον ψηφιακά και η ύπαρξή μας αρχίζει να επεκτείνεται πέρα από τα όρια του φυσικού χώρου. Ταυτόχρονα, η εμπειρία μας στο αστικό περιβάλλον αρχίζει να αποτελείται από πολλαπλά στρώματα, μέσω της άμεσης επαφής και μέσω της διαμεσολάβησης των ψηφιακών τεχνολογιών. Αυτή η διαστρωμάτωση που επικρατεί στον αστικό ιστό επιτρέπει στην πόλη να παραλαμβάνει λειτουργίες που στο παρελθόν δεν ήταν δυνατές.
Το Wizarding London φιλοδοξεί να αποτελέσει μια ιστορία βιωμένη στον τρισδιάστατο αστικό χώρο. Ουσιαστικά προτείνει μια διαφορετική ανάγνωση της πόλης του Λονδίνου, μέσω μιας θεματοποιημένης αστικής εμπειρίας, που βασίζεται στην αφήγηση και στην διάδραση και συνδυάζει τον ψηφιακό με τον αναλογικό χώρο. Ένα θεματικό «πάρκο», το οποίο δεν εκτείνεται απλά σε μια οριοθετημένη έκταση, αλλά υπάρχει ταυτόχρονα με την πόλη, με τα ridesκαι τα themelandsτου, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα συμβατικά θεματικά πάρκα.
Ο επισκέπτης - παίκτης καλείται να ανακαλύψει αυτόν τον κόσμο με τη βοήθεια ενός τυπωμένου χάρτη σε συνδυασμό με το smartphoneτου. Ένα appεμφανίζει ειδοποιήσεις στο κινητό του παίκτη, κάνοντας χρήση της τεχνολογίας των μέσων επικοινωνίας δι’ εντοπισμού, καθοδηγώντας τον με αυτό το τρόπο μέσα στον αστικό ιστό κι αποτελώντας ταυτόχρονα το εισιτήριό του για τις διάφορες περιοχές και τα rides.
Η ιστορία οργανώνεται σε τέσσερις θεματικές περιοχές και σε ισάριθμα rides, τα οποία λειτουργούν και ως ένας τρόπος μετακίνησης μεταξύ των περιοχών. Ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα να αλληλοεπιδράσει με στοιχεία του αστικού εξοπλισμού στο δημόσιο χώρο, να επιβιβαστεί σε τρένα, λεωφορεία και πλοία, αλλά και να εισέλθει σε ειδικά διαμορφωμένα κτίρια. Επιπλέον, πρόσθετες κατασκευές, όπως ο πύργος του ZipLineκαθώς κι ένα τεχνητό νησί στη μέση του Τάμεση, υποβοηθούν την συνολική εμπειρία, συμπληρώνοντας ταυτόχρονα την εικόνα της πόλης κι αποτελώντας τοπόσημα.
Από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να λείπει το κομμάτι της εστίασης και της αγοράς που συναντά κανείς σε κάθε θεματικό πάρκο, καθώς και το κατάστημα δώρων κι αναμνηστικών. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δυνατότητα δημιουργίας ενός προσωποποιημένου ψηφιακού διαδραστικού χάρτη με φωτογραφίες που έχουν τραβήξει οι παίκτες κατά τη διάρκεια της περιπλάνησής του, παίρνοντας έτσι ένα κομμάτι της εμπειρίας μαζί τους.